Saturday, July 17, 2010

#3-Food baby food!

Mungkin aku akan rasa jutaan penyesalan lepas aku buat entry ni. Dan yang membaca pun jangan baling mouse dekat screen laptop yeh.Aku pun sama menderita ni. T.T

Tekak rindu gila nak makan macam-macam.Yes,macam-macam yang tak dapat dekat sini.Ok,adelah sesetengahnya bolehlah kadang-kadang prepare bersama-sama bahan-bahan nan ado.Tu kira dah bersyukur gila lah kan.

TAPI,
memang patut ade tapi.Tak semua okay?!Ikutkan nafsu perot boncit tempolok besarrr,sepuluh entri pun tak habis kalau cakap pasal makanan rasanya. Sabar dong,sabarrr!

So,aku letak beberapa jela gambar yang aku memang dah teringin tahap meleleh air liur jatuh atas keyboard dah.Lap cepat lap cepat!


 ultimate craving 


Ini.Lagi-lagi kalau kuah dia manis-manis pedas.


Ini tidak ada dekat kay eff see di sini.Lame gila ah diorang!


Pergi pasar malam sumpah ini wajib dibeli.


Ya Allah!


Aney,nak satu ney!



Siapa yang tak makan red bean meh bagi aku mehh


Makan sejuk sejuk.




Dan banyak lagi.Paaaallllliiinnnggg aku nak makan dah terasa-rasa dekat tekak sekarang,of courselah masakan mak aku.Tiada tandingan.

HUwaaaaa~~~


Disclaimer:I dont own all of these photos,they're randomly browsed and taken from internet. And to the real owners(if you read this),feel free to ask me to remove any of them if you wish not to see them being posted here.Kindly appreciated.

2 comments:

nooratikah said...

mouse takdok nak baling nih... adeh!!!

fadhillahbakren said...

muahahaa....cepat2 scroll down skip gambar jangan tengok!