Sunday, August 23, 2009

takleh ganas lagi ke?

muahaha.tetibe terjumpe these pics.netball match kat ipip.study week mase tu.gilo!masing2 nak release kepenatan study.kot!hahah

kenapa tajuk entry ku cmni?haha.aku cam seriau nak men dah pasni.serius.tak ingat lah what was my position masa tu but mmg ganaslaaa opponent yg guard aku.dahla aku mmg buta hukum hakam men netball.skali die blasah tak hengat aku ni manusia.hohoh..ganas bukan?

dak2 ni siap cam "eyh gilerla minah tu guard ko.asal tak siku je?". aku lak cam "owh eyh?bukan mmg cmtu ke pttnye kalo nak guard" "haisy.takdelaa smpai ko takley nak move memane.siyot ganas minah tu..bla3...prot pret brot bret".aku cam wonder,ayat berbentuk nasihat kah itu atau membatu api aku yg tgh paneh at that moment.dah habeh main baru aku tau yang minah tu ley dipenalty.siyot ah buta hukum tul aku.malu3..

tgk ah mangsa keganasan neh


lek dlu.kasi panas itu padang.ceh!mcm hebatlah kau fadhilahbakren.buta hukum tul!tlg ah rebut bola tu sian kayla.

padang licin + kasut uzur mmg dah buang dah.hahah.


no comment


akak baju biru stokin pink: tolong..!lepas ar weyh kaki aku.
si poyo yg tgh jatuh juga berstokin pink: naseb ar sape suh ganas sgt.nak kene ikat ni kaki ni..(dalam hati)

ok entry ini adalah bosan.ah lantak.blog aku.saje je nak tunjuk bukti seorang buta hukum bermain netball secara memswine buta.hahah..

kami pulang dengan lenguh badan dan juga kalah teruk.muahahah..sape suh bagi aku maen.






3 comments:

nooratikah said...

ni time geng2 OUM ni kan... mmg ganas siot... geramm aku!!! tp naseb baek x menang... kang kene lawan ag... ko naa exam ni haa...

~nAbieyLa~ said...

hahahaha...xey lupe..gle..ari pertama act gle menang...ari kedua kalah teruk..akak2 2 pndg kite pejam mate jek *boleh ke?*...ade gak pic aku tersekit...aku sep..aku nk sep lam lptop aku..nk frame wat kenangan..pas ni ntah ble la nk men netbol

miss d said...

pergh i still remember dat GD.guard aku sampai taknak lepas ewah2....wargh.geram2.tapi tapela kurang2 kita pernah menang.hek2.
kalah itu adatlah, kan?