Tuesday, August 25, 2009

dah kuar kat paper pun payah nak cari gak?wuddaheels!

aftamed oral gel,
kenapa susah sgt nak cari kau ha?
aku dah nak give up neh taw x..
apsal laaaa bnyk2 farmasi kat sban takde jual kau?ape pyh sgt ke nak dapat kau ni?
kau tau tak kau best?
bagi warga2 mouth ulcer,kau hebat!
nak tau kehebatan kau?
1-kau cool serta dpt mengcoolkan luka ulcer.sgt best
2-kau dahla tak memedihkan,pastu siap bley ilangkan rasa pedih ulcer taw x? bile letak je lega.
3-kau bebas alkohol.tu menguatkan point ke-2 tu.
4-kau semanis strawberi yg manis.
5-kau harmless terhadap perut.kalau tertelan insyaAllah xde pape.kalau manis mmg confirmlaa aku telan.
6-kau cepat sgt cepat memujarabkan ulcer (kuasa Allah).2 hari je insyaAllah sembuh.
sgt hebat.of all reasons,aku sgt adore kau sebab point no 2.aku pelik ah nape susah tul nak dpt kau ni.nanges2 aku cari kau.ye kau mmg hot!tapi asal ko pilih2 tempat nak diam ha?
asal ko suke sgt ipoh tu?bukanlaa ipoh pun.kat ulu kinta nu ha.farmasi kat bercham tu.
patutnye aku beli sepuluh taw x.nanti2 dpt ulcer takyah aku menggelabah dah.tapi sebab aku ni manusia biasa,mane nak bajet ulcer dtg balik kan.*x baik nyesal2*
kau mmg hot!penah kuar paper lak tu.pehal pyh na nak dpt kau heh?
aku.sgt.adore.kau.faham?bley x kau senang2kan sket aku nak cari kau?

2 comments:

~nAbieyLa~ said...

haha..ni bukan ubat yg ko bagi ku sikit 2 kan?

fadhillahbakren said...

mek syg..itulaa ubatnye...yg aku kate cam bekas lolipop tu..hehe..aku x layan bonjela skang.pedih!