Wednesday, August 26, 2009

kenapa saya rasa mcm mau menagis?

plan mahu mengunjungi km plaza membeli baju raya dan ke singapore street membeli barang2 buat kuih raya bersama abg long, kak lin, alang ngan mak mungkin terpaksa dibatalkan.eyh tipu.plan x batal.aku je x pegi kot.aku kene duduk umah je.duduk umah sahaja pada hari weekend yg sgt heaven kalau dpt membeli belah persiapan raya bersama ahli keluarga seterusnya ke bazar ramadhan.penat tapi berbaloi.ah,sumpah rugi!

aku dah usha satu baju ni.kurung siap jenis chiffon. mak aku kate pesyen chiffon2 ni da penah kuar dlu2 tapi skang kuar lagi.tak kesahla.dlu2 tu aku lum ade. kaler soft purple.mcm sweet.

harap2 lum ade org rembat!


rasa mcm kene g ipoh mendapatkan encik aftamed ngan keno.sapa mau teman?

11 comments:

nooratikah said...

saya mao!!!! hee~~ kamoo mao g ipoh uat pe???

sha sha =) said...

hehehe...

aftamed lom d temui yea..
cian...~

ahaa~ sile usha bju raya!

DoDu@HaHA said...

aku rase laaa... taon ni aku xde baju raye ahh...

macam ade feeling yang aku xdpt baju raye taon ni..

sbb taon lpas daa dpt..

iskk..

miss d said...

jom2!!

oh windunya epoh~

fadhillahbakren said...

eyka : ke ipoh mendapatkan bekalan ubat.seremban xde puas cari.pffft

sha : begitulah gamaknye.huhu..

haha : eyh camtulak gayenye ye.selang setaon la ko dpt bju raye?siannn...

kayla :ye!aku pun sgt rindu ipoh.lagi2 waktu blum dpt sakit.boley makan semuaaaaa...huwaaa

Anonymous said...

purple eh taun ni? tiru kang :P dtg penang la crk gel tu..hehe

fadhillahbakren said...

incik napit upenyeeeeeee...hahaha...isy malulahh saye incik napit skodeng2 blog saye...

DoDu@HaHA said...

sedeh tol sembang pasal baju raya neh...

isk..

harap-harap laaa mak aku wat seprais...

fadhillahbakren said...

haha :beli sndiri jaaaa...hahaha...
eyh tapi kan,aku rase mak ko at surprise punye ar..anakanda bakal berada di perantauan,bukan?

DoDu@HaHA said...

btul jugaak..... okok... aku dah rase konfiden yang akan ade seprais..

fadhillahbakren said...

hahaha...yakin,bersangka baikkk...InsyaAllahhhh



bodek2 hek2 sketla mak ko..muahaha