Thursday, December 3, 2009

tidur smpai lebam

ok, tajuk sgt o.v.e.r

alhamdulillah, sudah sedikit ok. cuma nk recover energy yg hilang sbb tidak makan. tidak mmpu makan ok. suap jela pape, sploh minit pastu confirm terbelahak semula. haih.

sumpah lembik weyh.ni alhamdulillah da ok sket, dah tak tertido aku dah, brape blas jam dah mengabdikan diri kat katil tu. sumpah muak.

jgn tanye ape aku mkn. at this moment, hanya mmapu consume roti cecah milo hangat. sadis!

tp xpe, mungkin dugaan supaya aku lebih berhati2 pilih mknn. jgn asal nmpk label vege je terus rembat. mungkin perlu fikir bnyak2 kali sebelum sebat.

jo kate maybe its due to the norovirus which attacks during winter je. dan mmg symptom2 nye sebijik cm yg aku deritakan. ces, ayat mau sadis ja!

kalo nak tau, google saje norovirus, insyaAllah ade.

till then.
saya harus berehat.
bnyk bende tgh melambai tggu aku.
tinggal nak sembuh je ni.



sakit2 dpt mp3..maceh~

No comments: