Monday, February 1, 2010

tidak salah menjadi hodoh

sedang di ambang gaung, sket lagi nak terjunam tahapnye kritikal kemalasan aku. dari week 2 lagi da assigned da, lagi 2 hari nak due baru menggelabah. gile bambreng! well, working under pressure is soo my type. i  bet most of us are..hahah


well, thats not the point. ini haa ade bende mahu diceritakan di kala2 tgn menaip bende lain, kepala otak pk bende lain.happpekah??

kunjungan ke library tadi semoga bermanfaat tho not many words were produced, but still there was progress.dpd zero jadi adelaaa 2-3 baris ayat..hahaha...clap3


sumpah kali ni nye assignment aku take for granted sbb katenye tak sesusah sesukar sepening SLA; hmpir 2 weeks aku abiskan mase menelaah.huhu..

tp simple2 punye question pun menakutkan because points yg aku tulis,ok bakal tulis tu mungkin berpotensi untuk off track. ye, payah okay sbb xde fix points. mcm SLA, elaboration were based on theories maka, tak boleh sedap2 goreng.

yg ni, mmg ade potensi menggoreng, dan bercakap secara membabi buta.hahaa..nauzubillah.



mgkin sbb da tertanam niat aku tak menyukai subjek ni since foundation years back in Ipoh.haih~




eyh, tadi mcm nk ade bende nk ckp?hahaha..






 


k chow!

2 comments:

DoDu@HaHA said...

alaaa.. genius pun gelabah kee.. tipu aaahhh!!!!

fadhillahbakren said...

sape?shoba?owh besela shobaaaa